Monday

Måndag - ny vecka igen. Tiden bara rusar förbi känner jag, fast det är skönt på ett sätt, men tänk när denna tiden är förbi, jag tycker ju att det är så mysigt med lill*n i magen som sparkar och ger en liten knuff då och då. Iofs så blir det nog ännu mer underbart att ha h*n här hos sig, få pussa & krama och ge all sin kärlek :)



Idag har jag fikat med Malin, lika trevligt och givande som alltid :) Det var ett tag sedan vi sågs, men nu äntligen så hände det, haha. Det blev 2 timmar med massa snack och nödvändigt pratande, me like. När vi sagt hejdå så drog jag förbi brorsan en sväng och sa hej också, kände att det var dags, var ändå ett tag sedan :) Vi fick en jätte fin present också, ska fota och visa er när jag orkar!

Nu har jag precis lagat mat, ätit och diskat undan. Så resten utav kvällen ska jag bara slappa och ta det lugnt, känner att jag behöver det. I morgon är det dags för föräldragruppen igen också, ska bli skoj :)


Kommentarer
Postat av: malin

fina du!

2011-01-26 @ 23:55:47
URL: http://emb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0