Matsalsbordet

Då är det på plats och ihop-skruvat. Jag är nöjd och tycker faktiskt att det passade in bra, dessvärre saknas lampan fortfarande, sladden var för kort :/ Så vi får köpa en ny i morgon och då kommer lampan upp med, tror det kommer göra ganska mycket faktiskt.





På andra bilden kan man även se en liten skymt utav gardinerna som jag blev sjukt nöjd med, de passade in kanon bra här faktiskt :) Det känns riktigt skönt att börja komma i ordning på riktigt, även med de lite större möblerna.

Nu är nästa projekt att skruva ihop bebisen grejer, det blir nog om ett litet tag. Helst vill jag ju att rummet ska vara klart innan, men samtidigt så känns det nog tryggt om grejerna ändå är klara i fall att det händer något. Så vi får se hur länge jag kan hålla mina fingrar i styr ;) hehe.

Kommentarer
Postat av: Linda

"Va fint du har de hemma" säger du till mig...



whaaaa kolla va fint DU har de hemma säger jag då!! :D Skitfint!!!

2011-01-19 @ 00:14:59
URL: http://sockerkakan.bloggsida.se
Postat av: Alexandra

Nemen, tack så mycket :) Gullig du är!

2011-01-19 @ 11:23:02
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0