Lördag

Jag vill hitta på något, men vet inte vad, jobbigt läge tänker jag.
Babe grejar uppe i bebis-rummet, han är så himla duktig och nu börjar man kunna se ett slut på det :) Jag tror att det är dags för tapeterna idag, men inte helt säker, vi får se.
Tur att jag tog före bilder i hela huset innan vi flyttade in, så att man verkligen kan se skillanden sedan när man fixat och gjort fint.

Jag borde kanske ta mig en dusch och fräscha till mig lite, det hade nog gjort susen! :) Jag börjar väl där, så får vi se om denna lördag har något att bjuda på, eller om jag får greja och fixa här hemma. Det är iofs mysigt det med, så jag ska inte klaga!



Rhodos 2010. Tänk vad skönt det hade vart med lite värme nu, längtar efter våren & sommarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0