Härliga fredag

Idag är det fredag, vilket innebär helg + massa mystid med älsklingen, me like!
När jag kom hem igår så hade han skruvat ihop bordet, han är så gullig, min prins.

Jag - Tack så jätte mycket älskling, vad gullig du är

Babe - Det är ingen fara, jag var ju tvungen också för annars vet jag att du hade gjort det själv.

Jag - Aaah, vad spelar det för roll?

Babe - Det är ju för tungt fattar du väl, du ska ju ta det lugnt.

Visst är han söt? ;)

Nu återstår bara stolarna, de får vi fixa i morgon, för idag finns det ingen tid alls. Först ska jag en sväng till Malin och hälsa på (vilket är efterlängtat), sedan ska jag hämta ut paketet med gardinerna och även handla. Sedan runt fem tiden så åker vi med Sofia & bror ner till Göteborg för att käka gott och gå på bio :)

Så min fredag är helt awesome! :) Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0