Härliga dag

Då var man hemma igen, efter ett besök hos Sophia & Marika, riktigt trevligt och alltid lika mycket skratt. Jag blir så glad <3 Tänk hur mycket glädje vänner kan sprida? Det är rätt fantastiskt.

Hur som helst, tidigare under dagen så blev det även en fika med Anna, det var riktigt trevligt att äntligen få träffas och tjöta lite skit :) På fredag ska vi på ansiktsbehandling också, berättar mer om det då, gött ska det iaf bli.

Jag har redan blivit en "fika-kärring" iaf, det har gått fort i vändningarna, men det är ju så härligt att man hinner träffa alla man vill och tiden räcker liksom till på ett helt annat sätt nu, det gillar jag :) Dessutom så finns det inget bättre än att omge sig utav nära och kära, det är liksom det bästa med allt.

Nu ska jag och älsk lägga oss i sängen och kolla på Californication, fantastic. Hörs i morgon, god natt :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för igår vännen, så härligt att träffa dig :) du är på fettokväll på fredag va? :) Love

2011-01-27 @ 07:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0