Duktig

Idag har jag vart duktig, städat, tvättat och lagat mat till älsklingen. Dock är inte allt städat, men jag får fortsätta i morgon, det är i princip bara dammsugningen kvar och det går ju faktiskt ganska fort.

Man ska ju tvätta bebisen grejer innan de använder de, så det är vad jag sysselsätter mig med. Det har hunnit bli ganska mycket kläder + lakan osv, men ändå känner jag att det fattas grejer? Det är så svårt att veta hur mycket man behöver, men det är ju inte värre än att man får handla det direkt efter om det skulle fattas något.

Nu ska jag iaf dricka lite kaffe, välförtjänt :)

Kommentarer
Postat av: Libanamal

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-11-18 @ 12:14:05
URL: http://libanamal.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0