Babbel

Det är redan fredag och det känns ganska sjukt, jag borde nog egentligen tycka att dagarna sniglar sig fram, men icke. Det är snarare så att jag knappt hinner med känns det som, kanske är för att jag känner mig ganska stressad inför vad som komma skall, fast jag inte borde. Dessvärre vill ju jag ha allt klart in i minsta detalj, jag kan inte tänka "det löser sig" utan måste fixa det istället. Nu tänker jag mest på grejer och rummet till bebisen.

Nu är nästan hela inköpslistan checkad iaf, det är bara några få saker kvar :) Det känns skönt! Man vill ju vara redo och förberedd så gott det går, har visserligen lite saker till mig själv kvar också, men inget jag inte hinner fixa innan.

Prio ett just nu är en sportbag, jag har ju för tusan inte en enda. Undra vart jag har gjort av alla som jag hade? Hm. Det är iaf ett måste att jag kan packa min BB-väska osv.


Något i denna stilen fast lite större tänker jag mig :) Vi får väl se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Axelbettina

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-11-28 @ 15:04:10
URL: http://axelbettina.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0