Allt och inget

Ännu en ny dag, en ganska slapp dag verkar det bli. Fast det är skönt det med, jag var ju igång på riktigt igår. Tvättade, städade och lagade mat. Idag blir det bara matlagning!

I morgon kommer förhoppningsvis matsalsbordet också, det ser jag fram emot :) Då har jag verkligen något att göra iaf, både med att skruva ihop det och inreda. Dessutom tror jag att gardinerna och det är påväg hem också, troligtvis i morgon med, me like :)

Det är dessutom dags att göra nya naglar igen, de blir fula så himla fort och det känns rätt tråkigt. Ska höra med morfar om inte han kan köra mig upp till trollhättan i morgon, så jag får gjort nya. Fast om bordet kommer så ska vi ju ändå dit, så då i så fall passar det bra, vi hoppas på det.

På lördag är det ju dags för håret också, det kommer bli super nice :) Äntligen långt, fint hår igen! Trivs så mycket bättre i det, synd att det sliter så med blekning så att jag var tvungen att klippa av mitt egna, men så är det. Vill man vara fin så kostar det, haha.

Ne, nu ska jag nog över till morfar en sväng, tror bestämt att min lillebror är där på besök, så det blir kul :) Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0