2011

Och så var det 2011, känns väldigt bra. Jag lämnar det passerade året med ett leende och ser fram emot vad detta har att bjuda på.

Än så länge har det iofs börjat sådär, jobbade igår och är sjuk idag. Det känns mindre bra, fick sjukanmäla mig i morse och det gillar jag inte. Massa pengar förlorade och dessutom är det ju ont om folk en helg som denna. Fast det är inte mycket att göra, är man sjuk så är man :/ Det är bara att hoppas på att det blir bättre, vilket det förmodligen blir snart!

Nyår var hur som helst bra, trevligt och god mat. Synd med det trista vädret som blev bara, tur att man inte skulle vara ute mer än vid tolv-slaget :) Fast huvudsaken var att jag & älsklingen fick firat in det nya året tillsammans. Detta kommer ju antagligen bli det bästa året för oss, med tanke på ny-tillskottet :) Vi längtar så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0