Utväxten är grotesk

Jag blir lika irriterad och frustrerad varje gång jag kollar mig i spegeln och ser min extrema utväxt som faktiskt börjat bli nu. Det vi färgade samtidigt som vi satte i mina extensions håller sig fortfarande någorlunda bra och har inte vuxit ut så mycket, men resten utav håret ska vi inte ens prata om.

Jag kan inte hålla mig, jag måste slänga i lite färg. Kanske förstör jag Camillas fina jobb med mitt hår då? Det är ju bara det som stoppar mig lite, men jag ska ju faktiskt bara lägga i lite i botten, runt om i kanterna! Gaaah, hur gör jag? Beslutsångest som tusan, kanske ska lugna mig lite och boka en tid snarast istället? Jobbigt läge.



Ska jag eller inte?

Camilla, du får inte bli arg på mig ;) haha! Jag vet ju att du är så grym så du kan rätta till det om det blir alldeles galet :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha.. Förstår dig gumman! Utväxten är verkligen det värsta som finns! Man känner sig mycket finare när den är borta :) kramar

2011-02-11 @ 16:49:17
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0