Kärlek på högsta nivå

Herregud, jag vet inte vart jag ska börja känns det som. Har haft en helt underbar helg iaf, tillsammans med nära & kära, det är kärlek det.

I fredags bar det först av till Trollhättan för att göra nya naglar och sedan hämta vår efterlängtade vagn :) Den är så himla fin och jag är sjukt nöjd. Nu är det bäddad och klar, det är bara bebis som fattas i den, hehe. Ser fram emot att få ta första promenaden och inviga den.



Efter att jag kommit hem var det bara att duscha och fixa till sig lite för att sedan åka på kalas hos svärmor som fyllde år, mycket trevligt och lika god mat som alltid. Vi blev kvar ända till halv tolv och det tyder ju på att man har det bra! :) Hehe.

I lördags blev det en sväng till Trollhättan igen, jag hade klädespanik och älsklingen ställde upp på det, dock hittade jag inte alls vad jag var ute efter men det blev ändå ett par jeans och 2 tröjor, aldrig fel :) Egentligen var jag ute efter en klänning som jag ville ha på kvällen, men magen har blivit större och jag hittade inget som satt som det skulle, inte så konstigt kanske, haha.

På kvällen drog jag hem till Marika & Sophia för att där börja firandet utav Malin som blev 20 år :) Massa hurra till henne såhär i efterhand i bloggen! :) Efter en stund hemma hos dom så åkte vi till Buddy's för käk och bowling, det var en riktigt trevlig kväll och jag hade hur skoj som helst tillsammans med mina tjejer. Vem säger att man inte kan ha kul nykter? Jag kan iaf :) Det beror nog iofs på att jag har världens absolut finaste vänner.



Vackraste Malin ♥

I söndags vaknade jag upp och kände mig halv-krasslig och ganska orkeslös, så vi hade planerat in en mysig hemmakväll. Vi skulle bara hem till svärmor och lämna vårt gamla soffbord och dessutom handla lite grann till kvällen. När vi sedan kommer hem och jag tänker " åh vad gött det ska bli att slänga sig i soffan " , så står världens finaste vänner i en samlad trupp för att ha en Babyshower för mig, det är helt sjukt hur lycklig man kan bli och hur mycket man kommer att inse hur fina vänner man verkligen har. De hade fixat och ordnat så himla mycket och det var verkligen som i en dröm alltihop. Rosa & blått överallt, balonger, presenter, super god mat och massa god efterrätt. Jag kan knappt fatta att det faktiskt hänt? Hur tackar man sina vänner för en sån sak? Jag kan iaf inte få fram orden som kan beskriva hur glad jag blev över detta, och framförallt hur rörd jag blev.

Så mycket energi, tid och allt som de lagt ner, bara för min skull liksom? Det är galet :) Ni är helt underbara tjejer, jag kommer aldrig kunna tacka er nog för detta! ♥ Det är helt galet vilken kärlek.





Den fina "fyll-i-boken" som jag ska sätta in alla kort i och som tjejerna skrivit i, vackert är det. Fler bilder kommer så fort jag har fått dom, min kamera hade inga batterier :/ Oflyt! Fast tjejerna tog massa kort åt mig, så det blir bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0