Usch

Jag börjar känna mig mer och mer risig, kanske påväg att bli sjuk? Trots att jag har på mig en tjock tröja, så fryser jag. Hoppas verkligen inte att det är min tur nu :/ Orkar inte det känner jag. Fast det kanske inte vore så konstigt i och med att Robin är förkyld och har vart hela helgen.

Min dag hittills har spenderats i soffläge iaf, det är rätt långtråkigt måste jag säga. Fast jag har inte orken till något annat just nu! Kikade på solsidan och Big brother som jag missade att se igår. Solsidan är ju så jäkla grymt asså :) hehe!

Om en liten stund tänkte jag ställa mig och laga lite mat, kycklig och ris blir det idag! Något annat orkar jag inte, det blir lättast så :) Annars får vi väl se vad kvällen har ett erbjuda, tror inte det blir mycket alls faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig vännen!

2011-02-21 @ 21:05:33
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0