Underbara dag

God kväll :) Har haft en riktigt bra dag faktiskt. Den började med kaffe hos morfar & mormor, för att sedan åka till Trollhättan. Mormor skulle till NÄL, så jag passade på att hoppa av på Överby för att få handlat det jag behöver. Fick faktiskt köpt allt som jag skulle och jag är dessutom väldigt nöjd med mina köp, jag fotar och lägger upp i morgon, för nu orkar jag inte.

Efter det mötte jag upp Malin för en lunch/fika, det var riktigt trevligt som alltid ♥ Man får energi av den tjejen! Me like. Hängde på henne hem för att kika på lägenheten också, riktigt mysigt place! :) Nästa gång är det hennes tur att få se mitt hem, hehe.

Resten utav kvällen har jag spenderat med min familj, vi har spelat kort, druckit kaffe och haft det allmänt trevligt :) Det är kvalitet det. Man mår så himla bra när man får omge sig utav positiva och härliga människor! Det gör dagarna så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0