Trycker på

Kaffet smakade prima och sällskapet är lika trevligt som alltid ♥ Jag älskar dig, morfar!



Rhodos 2010 :)

Efter någon timma hos morfar gick jag hem igen, kände att jag behövde få saker gjort här hemma. Jag har tagit tag i tvätten, vikt ihop och kört 2 maskiner. Mer kan inte torka på samma gång, så jag får nöja mig där. Har dessutom fotat det jag köpte igår och ska visa er strax!

Har dessutom försökt få tag på min barnmorska, men det är rätt omöjligt. Jag har känt ett enormt tryck neråt dom sista dagarna och det känns nästan som om jag ska delas på mitten. Det gör ont när jag står, går och vänder mig om i sängen, skit jobbigt. Jag hoppas inte att det är något farligt bara? Någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0