Torsdag

God förmiddag :) Har ni sovit gott? Själv har man sovit som en kratta i natt, vet inte vad det beror på men sömn har jag knappt fått. Jag ligger förmodligen och grubblar för mycket eller något, men när jag väl somnar så vaknar jag igen efter kanske bara nån timme och så håller det på. Aja, shit happens :)

Snööööö? Vad tycker vi om det då, OGILLA! Allt hade jag smält bort så fint och marken var alldeles torr ju, så kommer det nytt, det är inte kul alls. Vi får hoppas att det försvinner lika fort som det kom, fast det borde det göra, känns som om att det är tö väder idag!

Nu ska jag fortsätta käka min frukost och sedan sticker jag hem till min bror en sväng :)
Vi hörs senare i eftermiddag :) Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0