Städningen är klar

Pjuuuh, äntligen färdig med det mesta. Nu ska jag bara handla också, men det är ju inte direkt jobbigt i den bemärkelsen. Jag kan ju säga att jag ej är gjord för att dammsuga, det är nog det värsta som finns, haha. Hur som helst så är det iaf gjort och jag känner mig riktigt duktig och det är ju alltid något :)



Tänkte faktiskt ta och göra mig en välförtjänt kopp kaffe nu och sedan vila en stund!
Jag tror att jag ligger rätt bra till i schemat, men man kan ju iofs alltid missbedöma, haha. Fast det ska nog gå finemang tror jag :) Älsklingen kommer inte hem förrän halv sex, så jag är ensam också. Ingen som stör, hög musik och "feel-good" mood är på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0