Städardag

Jag drog över till morfar och tog en kopp kaffe och stannade ett tag för lite tjöt :) Alltid så trevligt ju! Därefter började jag att ta tag i städningen, har kommit en bra bit på vägen, men nu pausar jag. Köket är klart och båda toaletterna också! Det är det viktigaste ju, nu återstår det bara vika tvätt och dammsuga. Får se om jag gör det idag eller i morgon, känner mig rätt trött i kroppen faktiskt.

För övrigt så är det bara 5 veckor kvar till BF, jag tycker att tiden rusar iväg faktiskt :) Snart får vi träffa vår lilla plutt, jag längtar så otroligt mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh.. Vad mysigt med bara 5veckor kvar!!! Tiden går så fort ju! Kramar

2011-02-16 @ 15:27:45
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0