Söndag

Goddagens :) Sovit gott? Det har inte jag gjort, men tackar för att jag fick krama om min prins hela natten/morgonen iaf, det är ett plus när han inte ska upp och jobba. Jag antar att det kommer fortsätta med såhär kass sömn ända tills det är dags? I så fall får jag börja ta powernaps på dagarna :)

Idag ska vi flänga lite är det tänkt, först bort till camilla & jesper, för camilla ska klippa min babe så att han blir ännu snyggare, hihi :) Hon är för snäll den tjejen, tusen rosor till henne.

Därefter blir det en sväng ner till Kungälv för att hälsa på lilla Vincent, som börjar bli gammal nu :) Hehe! Det blev aldrig av förra helgen, så idag fick det bli istället.

När vi åkte därifrån blir det hemåt mot Edet igen, fast hem till min kära bror :) Det blir nog att vi kikar på någon film och käkar något gott :) Myspys!

Så min dag ser rätt grym ut ändå, me like! Hoppas ni får en fin dag söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0