Söndag

Goddagens :) Det har ju vart riktigt gott väder ute idag och det gör mig lycklig. Tänk att beroende på hur vädret är, så påverkas humöret ganska mycket. Idag till det bättre :) Har känt mig ganska pigg och glad!

Det blev en sväng till ikea och nu så håller min prins på att skruva för fullt :) Han är så duktig så! Jag har fått ordning på de små prylarna man alltid får med sig hem. Idag blev det bland annat ljus till ljusstaken vi köpte igår, en duk, filt och lite bordstabletter. Känns som om det kommer bli väldigt bra faktiskt :) Glömde såklart att ta en före-bild, men det får ni stå ut med!

Kuddarna kom aldrig i Fredags, så nu hoppas jag verkligen att de kommer i morgon! Att det ska ta sån himla tid att få sina saker, haha. Snacka om otålig :)



Såhär glad är jag nu iaf :)!

Kommentarer
Postat av: malin

så himla vacker!

2011-02-13 @ 23:16:02
URL: http://emb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0