Prylar

Det är dumt när man har så mycket "dator-tid" över, för jag har hittat underbara sidor med fina grejer som jag verkligen vill ha. Man blir lite lätt irriterad när man får sitta och tänka "Nej, inget mer nu Alexandra, du får vänta". Haha, jag låter lite som ett psyk nu, men jag gillar att shoppa, så enkelt är det. Dessutom är ju känslan helt underbar när man fått upp sina nya grejer och det blir så himla fint hemma :)



Jag hade lätt kunnat tänka mig en sån här mysig och fin hörna hemma :) Vackert! ♥
Det är så mycket jag vill göra och fixa med hemma ju, helst nu också. När ska jag lära mig att allt har sin tid? Det kommer jag förmodligen aldrig att göra.

Jag fortsätter att drömma mig bort istället :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, som sagt man skulle vinna på lotto! haha.. inredning är ju så dyrt. men roligt att drömma sig bort! Hoppas du får en underbar dag! kramar

2011-02-07 @ 07:54:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0