Please, don't kill me

Jag tänkte ta dag o8 på listan men finner ingen motivation alls idag. Hoppar över det tills i morgon och hoppas på att jag känner för det mer då.

Hade besök utav Anna tidigare under dagen, mycket trevligt och dessutom efterlängtat. Inte träffats på länge nu och det är ju så trist när det ska gå så långt emellan! Fast så är det när man jobbar och sliter som hon gör, det är ju lättare för en annan som bara sitter hemma hela dagarna, haha.

Om ett tag ska jag bege mig ner mot edet för att träffa Malin & Malin, idag blir det dubbeldejt, härligt ♥ 2 utav mina favorittjejer på en och samma gång, det kallar jag lyx. Antar att det blir en del prat och en kopp te :) hehe!




Kommentarer
Postat av: malin

haha men vilken bild du hittat!

tack för en jättemysig kvällsfika! <3

2011-02-23 @ 11:22:10
URL: http://emb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0