Onsdag

Strålande sol, det känns ju så underbart! Man kan inte annat än längta tills våren kommer och det är ju inte jätte långt dit heller. Idag kör jag förresten utan smink igen, skönt ju.



Min ny-inköpta tröja också, den är både skön och snygg! :)

Om ett litet tag får jag besök utav min bror, ska bli trevligt faktiskt.
Annars då, dagen har bestått utav kaffe-rep med morfar, tvättande, vikande och hängande utav tvätt och dessutom har jag fått packat i lite mer saker i BB-väskan. Nu fattas bara mina egna kläder & hygienpartiklar, fast det använder jag ju dagligen så det får vänta. Känns ganska skönt att det är gjort faktiskt, för nu är det inte långt kvar. Jag längtar så himla mycket efter vår lill* plutt ♥ (Anna, jag lär mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0