Min bror

Oh, vilken dag :) Trevlig som tusan, men nu är jag bra trött i fötterna vill jag lova. Det tar på krafterna att vara ute i svängarna nu, man är inte lika pigg på det som innan.

Jag & bror har iaf haft en underbar dag i Trollhättan med shopping, fika och massa pratande. Det behövdes nog känns det som, han är bäst ♥ Min bror!



Som sagt: BÄSTA! ♥

Han gav mig en present idag också, bara för att liksom, det säger inte lite det. Tänk vad mycket vissa personer kan liva upp ens liv, bara av små gester och bara av att finnas till. Så känner jag med min bror, det finns ingen bror som han! :)

Till dig: Jag finns alltid här för dig vad det än är, tveka inte en sekund. Tillsammans klarar vi ju allt, det har vi bevisat förr! Din syster kan du räkna med i vått och torrt ♥ Vad det än gäller, glädje som sorg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0