Måndag

Oh, inatt har jag faktiskt sovit hyfsat gott. Iaf efter det att älsklingens väckarklocka slutade att snoozas med och efter att han stoppat om mig innan han gick. Det är ganska gott att kunna breda ut sig över hela sängen om man vill, vända och vri sig som man känner och dessutom sova hur länge man vill, (misssförstå mig inte nu, jag älskar att sova tillsammans med min prins).

Idag har jag en "ful-dag" så jag går utan smink, låter ansiktet luftas lite och det är aldrig fel. Dessutom är mjukisarna på och ett linné, det är himla skönt att ha sådana dagar med. Även fast jag personligen tycker det känns bäst att klä sig, sminka mig och göra mig i ordning, av den anledningen att jag inte ska känna mig så trött/sliten en hel dag.



I brist på nya, så får ni en gammal bild på mig :) Mörkt hår och allt.

Tänka sig att helgen redan är förbi också, den har gått riktigt fort faktiskt. Kanske kan bero på att man haft att göra hela dagarna! :) Härligt är det. För övrigt så fick listan ta paus i helgen, men jag fortsätter med dago7 senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0