Lugna lördag

Det blev en 2 timmar fika med Camilla, mycket trevligt, som alltid :) Hon passade även på att kolla igenom håret så att det såg bra ut, med fästena osv och det gjorde det, skönt det.

Sedan gick jag över till morfar och mormor en sväng, drack en kopp kaffe och tjötade lite. Nu är jag hemma igen, men det är jobbigt. Jag stör mig på att det är smutsigt och stökigt överallt just nu, men det blir ju så när dom grejar. Det är ju som sagt ingen idé att dra fram varken dammsugarn eller dammtrasan nu! Fast dom är så himla duktiga killarna, jobbar och sliter för att det ska bli klart och fint :) Det ser kanon bra ut hittills och jag tror att det färdiga resultatet kommer bli awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0