Lördag

Oh, det är ju halvt storm ute idag, inget kul väder alls! :/ Idag tog jag mig en lång sovmorgon och gick inte upp förrän vid elva, så jag har inte hunnit mycket mer än duschen och frukost, men gott är det. Ingen stress :)

Planerna för idag ser ut som så att jag ska fika med söta Camilla :) Ska bli trevligt. Annars vet jag faktiskt inte, jag skulle ha storstädat, men det är ingen idé eftersom älsklingen & hans kompis grejar med bebisrummer och springar upp och ner och fram och tillbaka, så det kommer ju bli lika skitigt igen när dom är klara. Det får jag ta i morgon :)



Lägger upp en bild från Rhodos i brist på annat :) Tänkt vad gött det hade vart att ligga på en solig strand och 30+ grader, jag hade inte tackat nej iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0