Lördag

Vackra lördagsväder, det är så härligt när solen skiner, man blir så himla glad :) Något upplyftande behövs, för natten som gått har jag sovit som en riktig kratta. Alla säger att man ska passa på att sova mycket nu osv, men det går ju inte? Är det inte det ena man vaknar för, så är det absolut det andra, hehe. Har inte fått många timmar i natt och det kanske kommer kännas, får vila lite i eftermiddag efter att jag städat.

Ikväll får vi nämligen finbesök utav bästa Camilla&Jesper, det ska bli himla trevligt faktiskt. Jag ska försöka mig på att laga någon god mat, har inte bestämt vad ännu, men det ploppar väl upp något i huvudet får vi hoppas!

Innan dess ska jag iaf hinna städa, vika tvätt, tvätta, handla, duscha och fixa mig. Dessutom ska ju maten också lagas, hm jag kanske borde sätta igång istället för att sitta här? ;)



Här blir vi sittandes ikväll, himla trevligt måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0