Lördag

God morgon :) Idag skiner solen och man kan inte annat än blir på bra humör ju. Idag blev jag väckt, prinsen har vart och besiktigat bilen så nu ringde han att han var påväg hem. Det innebar: Upp & hoppa, sätt på ägg! Det är iofs det minsta jag kan göra, så det spelar ingen roll, tycker bara inte om att bli väckt ;) haha. Ingen morgonmänniska här inte, men det är ju bra att jag får öva mig, jag lär ju inte ha sovmorgnar om ett tag.

Köpte hårfärg igår och bestämde mig för ett försök med håret idag, efter frukost så ska jag testa lite grann. Håll tummarna att det blir någorlunda nu bara :) hehe! Ne, nu kom han hem, dags för frukost och morgonmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0