Jahopp

Jag kan inte påstå att håret blev bra, snarare kasst som fan! Uuuuuuh :/
Fattar inte varför jag skulle pilla med det själv, det var ju för svårt. Dessutom lät jag nog inte färgen sitta tillräckligt länge för det blev orange. Jag är ledsen!



Det syns inte på bilden kanske? Det mesta går att täcka ganska bra! Men fy tusan vad missnöjd jag är och jag hoppas verkligen att det går att rätta till, hm. Man ser verkligen att det är kasst gjort också, om man studerar det noga!

Eeeeh, jag ska väl sluta gnälla nu, jag får skylla mig själv :(


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha... Det vi fixa till gumman! :)

2011-02-12 @ 18:53:55
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0