If I could

Åh vilken bra dag det har vart idag. Sällskap & fikor med underbara vänner, bättre blir det väl inte? :)
Robin blev förresten skit snygg i håret, som sagt: Camilla är grym och så otroligt snäll som alltid ställer upp

Lille Vincent var ju galet söt och så liten, det var kul att äntligen få träffa dom! :)

Nu sitter vi hemma hos bror, har käkat gott och umgås. Vi blir kvar här resten utav kvällen, de ska nog spela och jag antar att jag fastnar vid datorn! Det är helt okej :) Är ju ändå med mina 2 favoriter.



Trion, haha :) Dock en väldigt gammal bild, men det är vackert :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, precis få se om jag lyckas bättre denna gången! =)

Tack för idag, mysigt att träffa er båda!

2011-02-06 @ 21:27:52
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0