Helgen har anlänt

Då var det Fredag IGEN, det är rätt sjukt hur fort det går och jag säger det jätte ofta, jag vet, men det känns konstigt ju. Nu är det dryga 5 veckor kvar tills BF och jag kan knappt fatta att det är sant, 9 månader har snart passerat i en väldans fart.

Hur som helst, helg igen. Vi har dessutom fått riktigt fint väder idag, solen skiner och man kan inte annat än bli glad :) Min fredag kommer jag spendera i goda människors närvaro, hehe. Ska fika med min pingla Malin, hem till mormor och morfar och äta middag och därefter umgås med dem + mamma & moster resten utav kvällen. Det lär bli rätt trevligt tror jag faktiskt! ♥



En bild från igår, nu sitter jag med blött hår och inget smink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0