God natt

Jag är glad för att jag inte dammsög idag vill jag lova, killarna har grejat med rummet där uppe och det innebär massa böööööös i trappan och på golven. Det är det iofs helt klart värt, för nu är golvet också lagt. Dom är så himla duktiga :) Verkligen! Nu är det bara garderoberna och listerna som ska upp, börjar se ett slut på detta nu och det är riktigt härligt. Som sagt, ni ska få före och efter bilder när allt är färdigt.

Nu ska jag faktiskt ta och göra mig klar för natten, för jag är riktigt trött idag känner jag. Hoppas att det går någon bra film som man kan somna till idag :) Hade vart perfekt!



I brist på nya bilder, så får ni en gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0