Fredag

God morgon :) Idag var jag uppe redan klockan nio, vilket för de flesta är normalt men inte för mig som älskar att ligga i sängen på morgonen. hade ställt klockan för att jag skulle ringa till min barnmorska, men de har ju endast telefontid Måndag-torsdag, hur fan gör man om man behöver få tag på henne då? Åh, jag blir lite lätt irriterad faktiskt.

Det var inte endast därför jag var uppe i tid dock, utan jag tänkte att jag faktiskt får ut mer utav dagen på detta sättet och dessuom behövde jag tvätta håret osv, det tar sin lilla tid och sedan ska det dessutom grejas, vilket tar ÄNNU längre tid, så jag behövde gott om tid om man säger så. Ska nämligen med min bror till Trollhättan en sväng idag :) Han ska hitta något fint och jag ska vara smakråd,  ska försöka hålla mig ifrån att handla något alls faktiskt!

Det har ju snöat i natt också, helt knas. Trodde det var över nu faktiskt, fick den känslan! Men så lycklig skulle man inte få vara, haha. De senaste dagarna har ju ändå känts lite "våriga" på något sätt. Fast det kommer väl snart hur som helst :) Nu ska jag käka upp min frukost iaf!


Förresten, REDAN helg igen! Det känns galet, nu går tiden verkligen fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0