Fredag

 God morgon :) Idag är jag på strålande humör och det känns verkligen toppen! Har tagit mig ett bad i en timme och nu käkar jag frukost. Det är så himla härligt att bada, man kan skrubba sig och göra inpackningar och allt möjligt så att man känner sig hur fräsch som helst efter, gott är det.

Kollade mitt konto nu också och f-kassan har inte krånglat :) Yeeeey! Jag är himla lycklig över det faktiskt, känns skönt att inte behöva oroa sig för dig och ringa massa samtal osv. Det betyder dessutom att jag vart duktig och skött mina papper som jag ska :) Pluspoäng :)



Charmiga kort jag lägger ut nu för tiden, heh! Jag ska strax fixa mig faktiskt, därefter har jag en dag full utav ärenden och saker som ska fixas och till min hjälp har jag morfar, han är bäst

Ikväll blir det middag hos svärmor som fyller år :) Det ska bli riktigt trevligt, nu var det faktiskt ett tag sedan vi var där, dessutom gör hon alltid så god mat, haha!

Ska jag få något gjort är det bäst att snabba på, först ut blir räkningarna :( Uuuuuuuh! Jag vill inte.

Ha en fin dag alla goingar :) !

P.s Redan helg igen? vart försvann veckan? :O


Kommentarer
Postat av: Camilla

vad skönt att försäkringskassan funkade. man ha ju hört att dom kan vara krångliga.. du är lika fin som alltid gumman! hoppas du få en kanonhelg!!! få ta en fika snart!! =) kramar

2011-02-25 @ 19:47:40
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0