Föräldragrupp

Som sagt, det var sista gången på föräldragruppen idag! Lika givande och bra som alltid tycker jag :) Vi pratade om amning mestadels och det känns tryggt att det gåtts igenom, för den biten vill man ju ha fungerande, iaf jag. Nu är det bara att hoppas på att det funkar lika bra som man vill, det kan ju bli svårigheter, men man får kämpa känns det som.

Dessutom pratades det en hel del om killen får stanna kvar över natten med mamman och barnet. Det ser inte ljust ut eftersom de bygger om på BB nu och dessutom får man troligtvis inte ett eget rum, vilket jag inte gillar. Jag vill ju att robin ska få stanna kvar med oss och att vi ska få ett eget rum, det är bara att hålla tummarna :) hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0