Fixar-dag

Goddagens kära vänner :) Idag har jag haft saker att fixa, samtal att ringa hit och dit osv. Jobbigt när det alltid är saker som ska krångla, men så är det väl. Nu är det iaf löst och det känns skönt! Nästa problem blir väl f-kassan, för de verkar ju alltid vara krångel med dem, fast det återstår att se i morgon. Störande att jag inte fått några papper som bekräftar utbetalning bara, för när jag ringer dom så säger dom att allt är fixat, får hoppas på det.

De ringde från babyproffsen idag också, våran vagn har kommit :D Jag är överlycklig! Nu fattas ingenting alls, efter väntan på 10 veckor så känns det rätt skönt att den äntligen kommer hem, hehe.

Denna, fast creme-färgad :) Spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0