Det ser bra ut

Som sagt, det var besök hos barnmorskan idag och det gick jätte bra. Allt såg fint och bra ut, järnvärdet var mycket bättre nu också, känns skönt :) Så slapp man få en pekpinne ang. tabletterna, för de är jag rätt kass på att komma ihåg ju. Bebisen hade fixerat sig iaf, det var det som gjorde att jag hade/har sådär ont i bäckenet. Skönt att veta anledningen iaf, det känns dessutom bra!



Innan besöket där så åkte jag och morfar hem till bror och tog en fika :) Det blev gott kaffe, semla och massa med pratande, alltid lika trevligt! Som sagt, jag kunde inte haft det bättre. Bror & Morfar, kärlek till er ♥ Det är sjukt hur mycket familjen betyder egentligen och hur mycket man borde ta vara på dem och visa dem uppskattning och så, det har jag blivit bättre på nu när jag snart får en egen familj. Jag tror tankesättet ändras en hel del när man blir gravid. Bra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0