Det är fint att leva nu

Äntligen hemma, det har vart en lång dag men ack så bra :) Började med kaffe hos morfar, som sedam övergick till blommor och wienerbröd när mormor kom hem, det är ju min namnsdag idag! Fina familjen ♥ Det är sådant som kan göra hela ens tillvaro så himla bra, alla de där små sakerna som sker.

Sedan blev det fika med 2 snygga brudar, Sophia & Marika :) Lika trevligt som alltid ju. Lite gossip och en lunch senare gick jag hem till min bror. Jag tog faktiskt med en semla till honom med, det var min goda gärning för dagen, att göra honom glad :) hehe!

Måste faktiskt säga det att jag är himla lycklig ♥ Jag har dom finaste vännerna, bästa familjen och en fantastisk pojkvän/sambo. Det kunde inte vart bättre och jag kunde inte önskat mig mer, för min dröm håller på att bli sann. Snart anländer det finaste en människa kan få också, ett barn :) Jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- söt du är !

2011-02-18 @ 01:25:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0