Det är det lilla som gör det

Jag har ju en vision om hur vardagsrummet ska se ut när det är färdigt, än så länge har jag inte kommit längre än till att jag bytt ut gardinerna och fått in mitt älskade matsalsbord. Fast det är inte fy skam det, men för en tjej som är rätt otålig (läs: väldigt otålig) så blir det jobbigt att vänta när man vet exakt hur man ska ha det, vart man ska köpa det osv. Dessvärre har det gått mycket pengar till annat den sista tiden, vilket inte är konstigt alls, så man får väl lugna sig.

Hur som helst, en liten förändring kommer det faktiskt att bli redan i veckan iaf. Det är soffan som ska få sig en liten sväng om, hehe :) Vi får se hur det blir, men jag hoppas på ett väldigt fint resultat. Det kommer såklart blir bättre när helheten är fixad, men ändå, sålänge är det skoj att greja.


2 st sådana ska få flytta in, bl a. Resten får ni se när det är färdigt, ska försöka komma ihåg att ta före- och efterbild.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det måste du ta för- och efterbilder på! =)satt faktiskt igår när jag beställde kläder från H&M och funderade på om jag skulle beställa dom kuddfodralen, dom va väldigt fina! =) Kommer säkert bli kanonsnyggt i er soffa! kram

2011-02-07 @ 20:39:57
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0