Dagens slut

Då var denna Måndagen snart över, äntligen känner jag faktiskt. Har haft en riktigt tråkig dag med väldigt lite innehåll, fast det kanske är bra det med, vad vet jag. Dock så passar inte det mig så bra, jag blir så rastlös då ju.

Dessutom så saknar jag min prins massor! Han jobbar, det gör han mest hela tiden och jag tycker synd om honom ju, så mycket som han sliter ♥



Världens vackraste prins!

I morgon är det iaf dags för föräldragruppen igen, det ska bli intressant och roligt. Man lär sig alltid något nytt och blir något mer förebredd för varje gång man är där, på vad som komma skall. Det är näst sista gången nu också, så man får passa på att suga in all information så gott det går och lagra. Fast man har ju alltid sin barnmorska att fråga om det är något, men ändå. På Torsdag ska jag dit igen också, det är bra för då ska jag passa på att fråga om detta trycker som jag har fått, det är inte kul alls :/ Hoppas bara att det är normalt! Jag har ju ändå 6 veckor kvar och jag vill helst att bebisen ligger kvar de veckorna. Vi får se, hoppas på det bästa :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon film och vänta på älsklingen min som förhoppningsvis kommer hem snart :) God natt på er alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0