Dag o8 - Favoritsaker

Jag har inga direkta favoritsaker i den bemärkelsen. För mig kan det kanske vara att få umgås med nära & kära, det är en favoritsak. Jag älskar att umgås med folk och känner mig lycklig utav det. Sakliga ting platsar inte alls i den kategorin anser jag. Det är ju "bara" grejer!

Även om jag ska erkänna att jag älskar att shoppa, köpa nytt och greja, så blir det aldrig favoritsaker för mig. Så enkelt är det med det.

Fast jo vänta, min almanacka är faktiskt en favoritsak. Den kan jag inte leva utan och jag hade förmodligen glömt bort mig själv om jag inte haft den. Det är en riktig räddare i nöden, så den kan jag ju säga :)



Tänk vilken bra uppfinning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0