Dag o7 - Vänner

En vän för mig är den personen som finns här för mig, lyssnar när jag behöver prata och aldrig vänder ryggen till oavsett vad det gäller. En vän för mig är också en människa som accepterar att man inte alltid kan göra perfekta val och ändå finns kvar. Alla kan fela och det är en mänsklig sak.

Att ha förmågan att sätta andra framför sig själv i vissa situationer är en viktig egenskap hos en vän. Samt att man kan skratta, gråta och bara vara sig själv tillsammans. När man befinner sig i samma rum, inte behöver säga ett enda ord, men ändå förstår din vän att det är något som är fel, då har du funnit en sann vän.

Jag har ett fåtal sådana vänner och dem skulle jag göra allt för. Jag skulle ge min själ för dessa vänner, för de betyder så himla mycket för mig. En vän står alltid kvar, alltid.

Jag behöver inte nämna någon, ni vet vilka ni är ♥ Bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0