Dag o6 - Om det här vore min sista dag

Vad jobbigt det måste kännas om man hade vetat att man levde sin sista dag, shit. Undra hur man hade handskats med det? Jag hade nog försökt att tänka bort att det var min sista dag, göra sådant som jag blir lycklig utav och umgåtts med alla mina vänner/familj/pojkvän hela dagen och helst allihop tillsammans också.

Nej usch, jag vill inte ens fortsätta försöka komma på något bra på denna. Det är ju hemskt! Kortfattat står det iaf hur jag tänker och känner inför den punkten på listan.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag hade en fin dag igår. Vad ska du hitta på denna fredag?

2011-02-18 @ 12:48:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0