Dag o2 - Min första kärlek

Räknas det när man var mellan 7-11 år och jagade samma kille och blev ledsen när han inte ville bli ihop? Eller när han väl ville det, för att en timme senare göra slut? Haha, ne jag hoppar det.

Min första riktiga kärlek hette Jonas. Vi träffades genom nätet när jag var 13, nästan 14 år, han bodde bara dryga 4 mil ifrån mig och efter att ha pratat ett bra tag så bestämde vi oss för att träffas. Det "klickade" så mycket som det nu kan göra i den åldern, eller det är väl egentligen då det klickar som mest och man tror att man hittat den "rätta", haha så mycket mer man kommer att få lära. Hur som helst, vi var tillsammans i drygt ett halvår, därefter blev det lite till och från och fram och tillbaka. Sammanlagt kanske man kan säga året iaf.

Jag kanske ska nämna att han faktiskt var 4 år äldre än jag och att det inte uppskattades hemma att jag träffat en så mycket äldre kille i min unga ålder. Medan jag tyckte att jag var "vuxen" och bestämde minsann det själv. Nu var det ju ingen skada skedd, men jag hade själv aldrig låtit mitt barn träffa en 4 år äldre kille, för att sedan bli tillsammans med och därefter bli sårad utav. Oh no!

Vid den tidpunkten var jag jätte lycklig och visste allt, trodde jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0