Dag o1 - Presentera mig själv

Alexandra heter jag, född 1990. Bor och är uppvuxen i Lilla Edet, ett väldigt litet samhälle där alla vet allt om alla, rätt trist. För tillfället går jag hemma och väntar på min bebis som är beräknad 26:e Mars. Innan dess jobbade jag inom vården, på 2 olika ställen. Ett jobb som var ganska givande enligt mig och jag trivdes väldigt bra med det, enda till slutet innan jag skulle sluta, då blev jag trött på det.

Jag bor tillsammans med min pojkvän, Robin. I oktober flyttade vi från vår lägenhet till ett hus, vilket vi trivs jätte bra i. Ett stort steg kan man tycka, men känns det rätt så gör det. Som jag skrev ovan så väntar vi även barn och allt flyter än så länge på som det ska.

Vad mer kan man säga? Tror det får duga såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0