Cause i love you

Oh, jag är väldigt glad just nu!  Älsklingen blev precis klar med tapetseringen i bebis-rummet, så nu är det inte långt kvar på arbetet där inne innan jag kan sätta igång med det jag är bra på :) Inredningen! Det känns så himla skönt när man väl kan se ett slut efter ett ganska långt projekt, för hur man än vrider och vänder på det så är det ju mycket att göra om det ska göras från början, vilket vi gjort, eller Robin rättare sagt :) Han är så duktig min prins! Så nu är det bara pyttelite golv till som ska läggas och därefter in med garderoberna, det lär inte dröja så länge till, sedan ska ni få före och efter bilder. Spännande :)

Nu har jag käkat lite kvällsmat och tänkte faktiskt lägga mig i sängen, ska bli gott. Min rygg är lite knas idag känner jag, dessutom är jag väldigt trött, antar att den där promenaden och alla fikor idag har utmattat mig :) haha! Det behövs inte mycket nu för tiden, för att man ska bli helt slut.

I morgon är det dags för ett besök hos barnmorskan igen, det ska bli spännande för jag tror nämligen att min lilla bebis har fixerat sig där inne! Det där "trycket" jag har känt/känner kan bero på det läste jag, fast jag ska inte ta ut något i förskott, vi får se i morgon helt enkelt.

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh.. vad kul att han snart är färdig med babyrummet, då måste du verkligen ta kort och lägga upp sen! =) Fast jag kommer ju och kolla i verkligheten sen också!! Du få ta det försiktigt gumman så du inte tar ut dig helt! Lycka till hos Barnmorska imorgon! =) kramar

2011-02-09 @ 22:07:09
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0