Andra gången gilt?

Gaaah, jag fastnade här ändå. Det är så typiskt mig att komma på saker som jag kan göra precis när jag inte ska göra det. Jag var ju trött, nu är jag plötsligt inte lika trött längre, kanske övergått till övertrött? Vad vet jag. En sak är iaf bra med detta, jag har fått planerat upp en del saker, fått struktur på saker och ting, så nu känns det lite bättre och lite lättare med allt.

Dessutom har jag fått målat mina naglar med, snacka om att vara effektiv ibland. Synd att man inte kan vara det på dagarna när man har massa "dö"-tid över. Aja, jag ska inte klaga för jag kan ju trots allt sova hur länge jag vill i morgon.

Jag fick hem massa rabattkuponger ifrån Libero-klubben idag med, jätte bra :)

Ehm, nu bara jag babblar känner jag! God natt för andra gången :) Sov så gott ♥

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- godnatt!

2011-02-17 @ 01:53:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0