Måndag

Måndag igen, ny vecka och nya möjligheter :) Tiden rusar förbi fortare än man kan hinna med känns det som, nu är det ju snart jul. 3:e Advent igår och knappt 2 veckor kvar, jag förstår inte vart detta året har tagit vägen. Det är nog sant som det sägs, tiden går så mycket fortare när man har barn.

Igår var ví hemma hos mormor och morfar och hade lite adventsmys med julklappsspel :) Mysigt när alla samlas så tycker jag, speciellt i dessa juletider.

I Lördags åkte jag med Camilla hem till Gabriella, det var riktigt trevligt. Vi käkade god mat, pratade och skrattade en massa, helt underbart.

Så kort och gott har jag haft en riktigt fin helg :) Jag gillar't.

Lovisa är 8 månader nu och jag tittar på henne och kan knappt förstå hur hon kunde bli så stor så fort. Bebis-stadiet går över fort, det är en sak som är säker. Dock tycker jag att det är fruktansvärt kul att se denna utveckligen och man kan inte annat än att bli så stolt när hon gör nya saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0