Torsdag

I natt spöregnade det och nu är det skinande sol igen, härligt ♥ När vädret är såhär bra så glömmer man liksom bort allt tråkigt, iaf för en stund. Just nu dricker jag mitt te och käkar en macka, sedan blir det duschen! Jag passar på medans lillan sover, det är lika bra!



Planerna för dagen är annars inte många, det blir lugnt fint. Vi ska få besök utav Malin en sväng iaf :) Det är alltid lika trevligt! Kanske kan bli en promenad också, det är skönt med frisk luft faktiskt, detssutom bra för Lovisa att komma ut lite också! :)

Ne, nu får jag duscha innan hon vaknar! :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

kul att du har börjat med blogga igen! =) saknade det, men förstår att man ha en massa annat att tänka på när man få hem en lite bebis. =) Hon är så himla söt och fin lilla Lovisa. Ni kunde inte har lyckats bättre!!! kramar

2011-04-28 @ 19:40:06
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0