Styrka & Kärlek

Det har vart en väldigt känsloladdad dag idag, utav fler än bara en anledning.
Dagar som dessa behöver man sina nära & kära, man behöver veta att de finns till hands.
I situationer som dessa, visar sig de riktiga och stadiga vännerna!

Jag skulle aldrig kunna tala om för er hur mycket ni betyder, för ord räcker inte till. Jag gör vad jag kan för att tala om & visa för er hur mycket ni betyder för mig, jag är så glad och tacksam för att just jag fått så fina och nära vänner. Kärlek ♥

Alla behöver en utsträckt hand ibland, även om man inte vill be om den! Det fina med äkta vänner är just det, man behöver aldrig be om den, för de ser utan att höra ett ord.


Kommentarer
Postat av: malin

tack för att du är så fruktansvärt jävla bra <3

2011-05-01 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0